9 12 2010

Etekler Uçuşsun

Daha önce bir kaç postumda, bu uzun transparan etekleri, özellikle pileli olanları ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim. Lanvin için H&M e gidip, elim boş döndüğüm gün de, orada tam istediğim gibi bir tane bulup aldığımı söylemiştim. Ve işte o etek karşınızda... Aslında eteğin orjinalinde içinde ten rengi kabarık bir astar var. Ancak ben onu kestirip, isteğim zaman birlikte kullanabileceğim hale getirdim. Böylece taytla ya da altına mini etekle de giyebileceğim. Dün, Macau ya giderken bir geceliğine İstanbul'a uğrayan (Berlin' de yaşıyorlar) amcam ve kuzenimi otelde ziyarete giderken giydim eteğimi büyük bir hevesle. İlk denemem tabii ki taytla oldu :))..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Yakışıklı kuzenim.:))

Image Hosted by ImageShack.us
Polat Otel in yılbaşı süsleri.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Amcamın ayakkabıları. Güzel değil mi?


ÜST / TOP : H&M
ETEK / SKIRT : H&M
BOT / BOOTS : ALDO
ÇANTA / BAG : BALLY

7 yorum:

  1. Çok begendim çok yakışmış :) zaten blogundan bakıp not alıyorum H&Mleri İstanbul'a gidince bakarım diye ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Çok H&M oldu bu ara herşey hakkaten :))

    YanıtlaSil
  3. Bence de çok yakismis :)

    Amcan cok rock bayildim :DD

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim deniz, yorumun için. =) bu eteğine bayıldım bu arada! uzun transparan bir etek gibisi yok.

    YanıtlaSil
  5. Etek çok güzelmiş.h&m de bu ürünü bulabilir miyim hala? istinye parkta?

    YanıtlaSil
  6. Adsız, pek sanmıyorum. Bir gördüğünü bir daha bulmak zor oluyor. Ben bunu Bayrampaşa dan almıştım zaten, sonra İstinye Park ta hiç görmedim.

    YanıtlaSil
  7. Siyah daha güzel durmuş üzerinde

    YanıtlaSil

Thank you so much for sharing your thoughts.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...