20 12 2012

The Story of Us

Karli bir gunden herkese merhaba!
Aslinda dogum fotograflarini ilk olarak Yaz'in blogunda paylasmak istiyordum ama blog henuz hazir degil, o yuzden ben de daha fazla beklemeden postu yapip, bu sogukta icinizi isitmak istedim. Yalniz, secmek cok zor oldugu icin biraz fazla fotograf koydum sanirim, idare edin :) Hepinize sevgiler..

----------------------------------

Helllo everybody!
I was gonna share birth photos on my new blog which I'm preparing for my son but it's not ready yet. So, I decided not to wait. Here they are;



Photobucket


Hamileligin son anlari..

Photobucket

Photobucket

Takintili Deniz, susleme isini de kimselere birakmaz tabii :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kokos anne :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Doktorluk da nasil yakismis Ahmet'e :)

Photobucket

Vay basima gelenler, ahh, ah!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Birakiiiin, geri gitmek istiyoruuum!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kaptakek ten gelen surpriz bebek kurabiyeleri. Tekrar tesekkurler Kaptatek

Photobucket

56 yorum:

  1. You have a beautiful family. <3

    YanıtlaSil
  2. Denizimmm güzen arkadasım benimm <3
    Çok çok çoook güzelsiniz, fotoğraflar harika, sen,Yaz, Ahmet hatta bütün ekip ışıldıyor resmen:)
    Çook muhteşem bir anmış, çok çook duygusal.
    Bu posta dönüp dönüp kaç defa bakıcam kim bilir, sizi seviyorum ulenn:)

    YanıtlaSil
  3. Allahım maşallah üçünüzde öyle güzelsiniz ki :) hep böyle Yaz'la birlikte yüzleriniz gülsün Denizim.
    Fotoğraflara çok demişsin ama ben büyük keyifle hepsine baktım.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim.. Resimler muhteşem. Gözlerim doldu :) Çok tatlısınız. Baby Saatçioğlu ya ömür boyu mutluluklar !!! Sevgiler, Ayşegül.

    YanıtlaSil
  5. Denizcim,
    Onceki yorumum geldi mi bilmiyorum, bilgisayar hata verdi.

    Yaz tam bir findikmis dogdugunda da, ayni benim onu 3 haftalikken gordugum gibi :)
    Ayrica dogum denen seyin de bir mucize oldugunu goruyoruz bu fotograflarda.

    Bu guzel aileyi opuyorum kocaman :)))

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  6. hayırlısı olsun:))) fotoğraflar çok güzel, ailecek muhtesemsiniz !!!!minik prensinizin hayatı boyuna şansı açık, mutlu ve sağlıklı olması dilekleriyle
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. 41 kere maşallah :)
    Allah sağlıklı sıhatli uzun ömürler versin inşallah.
    Hayırlı bir evlat olsun Denizcim.
    3. olduğu aile fotoğrafı mükemmel bence kesinlikle evin en güzel köşesine çerçevelenmeli :)

    YanıtlaSil
  8. Canim bayildim resmen.yaz i acayip sevesim geldi.bir de sen ne guzel anne olmussun.allah Yaz a guzel bir omur versin

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok güzel fotolar ve Yaz çok güzelll :) MAŞALLAH...

    YanıtlaSil
  10. çok tatlısınız resimlere bakarken bile gözlerim doldu... allah uzun ve sağlıklı ömürler versin yaz bebişe :)

    YanıtlaSil
  11. Ahmet Jr bu bebek! TEbrikler, uzun, sağlıklı ve bereketli bir ömür diliyorum Yaz'a.

    YanıtlaSil
  12. kocamaann bir maşallaaahhhh..

    YanıtlaSil
  13. harika harika harika. hem de çok duygulsa Yaz a sağlıklı uuzn ömürler diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Fotoğraflar bir filmden alıntı yapılmış gibi mükemmel duruyorlar. Sen eşin ve yaz muhteşemsiniz bir ömür böyle mutlu olmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  15. çok tatlısın güzel arkadasım benim. bu mutluluk tablosu resmen gözlerimi doldurdu! öyle güzelsinizki sen oğluşun ve kocişin, maşallah size:)
    dogumdan sonra resmen ayrı bi ışıldamışsın, güzelleşmişsin, yüzündeki gülücükler 5 katına çıkmış:) yaz etkisi olsa gerek <3

    YanıtlaSil
  16. çok tatlısın güzel arkadasım benim. bu mutluluk tablosu resmen gözlerimi doldurdu! öyle güzelsinizki sen oğluşun ve kocişin, maşallah size:)
    dogumdan sonra resmen ayrı bi ışıldamışsın, güzelleşmişsin, yüzündeki gülücükler 5 katına çıkmış:) yaz etkisi olsa gerek <3

    YanıtlaSil
  17. özlem fabyonatie20 Aralık 2012 18:39

    Siyah beyaz fotolar süper ana oğul mükemmel allah analı babalı büyütsün...yaz bebek tıpkı babacığına benziyor.sizde her daim güzelsiniz her ortama yakışıyorsunuz hele anneliğe....sewgiler........

    YanıtlaSil
  18. Öyle güzelsiniz kiii nazar değmesin ikinize de ..

    YanıtlaSil
  19. ayy anneemmmm kıyamammmm
    o barkotta nedir öylr allahım yarabbimm :(
    çok tatlı bir bebek, annelik çok yakışmış tatlım

    umarım bahtıda Yaz mevsimi gibi günlük güneşlik olur

    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Maşallah diyerek başlıyorum yoruma...Nasıl güzelsiniz hepiniz! Nasıl harika fotolar! Yaz'ı kocaman öpüyorum!
    Minik ayaklarını yerim!
    Her şey gönlünüzce olsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Resimlerin sonuna doğru ağlayarak bakmak, evet bu biz annelere özgü bir hal. Sizin resimlerineze bakarak kendi doğum hikayemizede yolculuk etmiş oldum. Doğum anı o kadar keyifli ve eşsiz bir anki ben yüzlerce kere o anı yaşamak isterdim. Sanırım minik bir bebeğin kokusunu çok özlemişim.Dünyanın en zor, en meşakatli, en delirten, en duygu dalgalanmaları yaşadığın ama bir o kadarda eşsiz bir mutluluk annelik. İnşallah hep beraber nice mutlu anılarınız olur.Yaz'ı en gelinceye kadar benim içinde öp.

    YanıtlaSil
  22. MAASALLAH!
    Fotoraflar harika Denizcim. Cok demissin ama bana az bile geldiler öyle dalip gidince fotolarin icine :)
    Allah hepinize saglikli, mutlu ve uzuuuun ömür versin. yüzünüzdeki gülümseme hic solmasin.
    sevgilerle
    Yesim

    YeShe's Diary artik ...by YESIM olarak www.yesimcaliskan.blogspot.com adresinde!

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı olsun. çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  24. Denizzzzz, blogun uzun zamandır açık duruyo bilgisayarımda durup durup bakıyorum fotoğraflarınıza. Nasıl güzelsiniz, sen nasıl güzel bir annesin, maşallah.Fotoğraflar yetmedi bile, Yaz çok ama çok tatlı bir bebek. Bir ömür boyu mutluluklar sizee <3

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  25. Bir film şeridi gibi...
    Bir yaşamın ilk atılan tohumları ve gözlerini açmak, hayatımda gördüğüm en güzel ve anlamlı post bu! onurollstyle.com

    YanıtlaSil
  26. ya deniiiiizzz ağlıcaktım yaaaa nası güzelsiniz nasıl tatlı yaz bebek... Allah sağlıklı sıhhatli büyümesini nasip etsin... sen de yaz'la birlikte çok güzelleştin :))

    YanıtlaSil
  27. Oh, Deniz! Little Yaz is so precious! Congratulations! :)

    YanıtlaSil
  28. Deniz'cim, harika fotograflar... Hepsine tekrar tekrar baktimmm yuzumde gulucuklerle... Yaz oglan cok tatli, cok yakisikli masallah - bebegimize nazarlar degmesin ;))) Ama yerim ben onun minicik ayaklarini ellerini ;))) Opuyorum sizi ;))) xxx

    YanıtlaSil
  29. sen de yaz da çok güzelsiniz bakmaya doyamadımm. maşallah sağlıkla büyüsün...

    YanıtlaSil
  30. omg he is just the cutest baby ever! great photos thank you for sharing personal photos with your readers. you look stunning i love that glow you have!

    City Style

    YanıtlaSil
  31. Harika bir hazırlık olmuş Deniz'ciğim. Allah üçünüzü de birbirlerinize bağışlasın:))) Muhteşem bir görsel şölen izledik sayenizde... Denizcim seni özel olarak da tebrik ediyorum, etrafını ışıl ışıl parlatan harika bir insansın sen ve YAZ bebek çoook mutlu olsunnn:)))

    YanıtlaSil
  32. Denizcim, resimler muthis, dogum aninin mucizesi. Ne guzel rahat bir dogum olmus, odayi da sen hazirlamissin, ay bir daha dogum yaparsam ben de boyle istedim :) Yaz i simdilik sana benzettim ben, rengi senin gibi, ikiniz de piril piril parliyorsunuz, dogum sonrasi resimlerinde daha bir isil isilsin, bayildim resimlere : ) O ayaklara bir opucuk de ben yolluyorum : )

    YanıtlaSil
  33. resimler cok güzel bakarken duygulandim:) allah sizi nazarlardan korusun 41 kere masallah !

    YanıtlaSil
  34. ay tuylerim diken diken oldu o kadar guzel fotograflarki bayıldım bayıldım :)
    yaz hos gelmıs bellıkı sefa getrmıs :)
    maaslah sıze yaza...



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Canım işte bu blogunun en en en güzel en özel postu olmuş:)Çok tatlısınız, hep mutlu olun, saglıkla çok mutlu olun!

    YanıtlaSil
  36. ayy ben çok duygulandım ve resimlere bayıldım. Özellikle Yaz ile birlikte olanlara o kadar güzel ve duru bir çocuk ki maşallah! allah sağlık, sıhat nasip etsin hepinize!
    xo,
    Enda
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. Deniz'cim gozlerim dolarak, sapsal sapsal gulerek, hep maasallah diyerek baktim bu sahane aile tablosuna!
    Yaz pamuk gibi, cok masum, cok tatli. Sen dunya guzeli! Ne kadar guzelsin, pembis yanaklarin, gulen gozlerinle.
    Size hep boyle mutluluk tablolari diliyorum. Opucuklerimi gonderiyorum;*

    YanıtlaSil
  38. her bir foto ayrı duygu yüklü çok güzel maşllah nazar değmesin ailenize :)

    YanıtlaSil
  39. Özellikle o kordonlu fotoğraf ve sonrası! öyle güzel bir post hazırlamışsın ki çok duygulandım bir anne adayı olarak çarpı 2 duygulandım :) bir ömür boyu mutlu ve huzurlu hep birlikte güzel bir yaşam dilerim size bebiş ve sen çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  40. Denizcim,

    Bugüne kadar yaptığın en güzel post bence. Çok duygulandım yaaa. Bebek krizim geldi.

    YanıtlaSil
  41. kocaman masallah güzel ailenize<3
    Yaz nasıl miniş nasıl tatli ,hep mutlu olun<3

    YanıtlaSil
  42. deniz harika görünüyorsun,sanki dergi için doğum anı konulu bir çekim var,sen mankensin,bebek verilmiş kucağına sen doğurmamışsın gibi, harikasınız ya maşallahhh.ne kadar güzelleştin sen,yaz gelmiş sana:)
    Deniz'in Yaz'ı !
    Hoşgeldin aramıza !

    YanıtlaSil
  43. 41 kere maşallah, çok tatlısınız:) Oğluş pek pamuk, bu şeker aileye mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar diliyorum, minik Yaz'ın yaşı uzun olsun!

    YanıtlaSil
  44. Maşallah size hepiniz harikasınız!


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  45. Gercekten her anı yasamıs kadar oldum, heyecanlandım, korktum, duygulandım.. Valla bi fena oldum suan yaa.. Annelik insanı guzellestirir derler ne kadar dogruymus, zaten guzeldin ama gozlerin bir baska parlıyor şimdi sanki.
    Ailenizin yeni üyesi, hoş geldi.. Opuyorum ve fotografları cekenin ellerine saglık diyorum hepsi cok iyi.
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  46. maşallah allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. tebrikler...güle güle büyütün

    YanıtlaSil
  48. Ay masallah nasi guzel cikmissin her fotoda. Yaz muhtesem bi bebek masallah ben babasina cok benzettim. Gule gule buyutyn insallah. Ben 2 cocuk annesi olarak nacizane bi oneriide bulunmak istiyorum sana ; cocukla ilgili bi karar vericegin zmn bu ne olursa olsun dr'dan bile once kendi ic sesini dnle o herzaman dogruyu soyluyordur. Ve cocugu bi saniyeligine dinle acaba neye ihtiyaci var ki su an boyle bi tepki veriyor de. Yani o an uyumasi gerekse ve uyumuyorsa acaba diye bi sn icin dur ve onu dinle ve dogru cevabi bebeginde yine sen bulacaksin. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  49. Çok çok çok mutlu oldum.. Öyle güzel hissettirdin ki buraya, Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin..

    YanıtlaSil
  50. Ayyy maşallahh, nazar değmesin. Fotoğraflar o kadar güzel ki adım adım yanınızdaydım... Allah bağışlasın, hamileliğinizi biliyordum ama doğum yaptığınızı kaçırmışım.... Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  51. Bayıldım fotoğraflara Denizciğim, hatta neredeyse gözümden yaşlar akacak.. Ne harika bir mutluluk.. Yaz ile birlikte çok mutlu bir ömür geçirin inşallah..
    Sevgiler,
    Sena

    YanıtlaSil
  52. sevgili Deniz,
    tebrik ederim, sen de çok güzelsin bebeğin de çok güzel, maşaallah;)

    YanıtlaSil
  53. Denizcim bakmaaya doyamadım ne güzel resimler Allah her isteyene nasip etsin. Oğlun ve eşinle bir ömur mutlu olun canım :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  54. Çook güzel çok maşallah bakmaya doyamadım. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  55. Gözlerim doldu. Çok güzelsiniz. Bir süredir blog okumaya zaman bulamayınca doğumu kaçırmışım. Harika kareler, harika bir post. Maşallah. Allah bağışlasın. Sürekli yukarı çıkıp fotoğraflara bakmaktan yorum yazamıyorum valla :))

    YanıtlaSil

Thank you so much for sharing your thoughts.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...